Informacija apie Panevėžio kultūros centrą
Kas tai?
Panevėžio kultūros centras yra įstaiga.
Toliau tekste jį vadinsime Kultūros centru.
Vadovė
Kultūros centro direktorė – Judita Kačinskaitė.
Ką veikia Kultūros centras?
Kultūros centras:
• organizuoja koncertus ir spektaklius
• rengia parodas
• organizuoja edukacijas vaikams
• organizuoja miesto šventes visame mieste
• rūpinasi meno kolektyvais (chorais, šokių ir folkloro grupėmis).
Kaip nusipirkti bilietą į renginį?
Bilietus galite nusipirkti Kultūros centro kasoje.
Svarbu
Atsiskaityti galima tik grynais pinigais.
Koks yra Kultūros centro adresas?
Kranto g. 28, Panevėžys
Ką daryti, jeigu negalite atvykti į Kultūros centrą?
Jeigu negalite atvykti į Kultūros centrą, Jūs galite paskambinti į Kultūros centrą telefonu.
Kultūros centro telefono numeris yra +370 454 60635
Jūs taip pat galite parašyti elektroninį laišką Kultūros centrui.
Elektroninio pašto adresas yra [email protected]
Kasos telefono numeris yra +370 455 81373
Kasos elektroninio pašto adresas yra [email protected]
Kada Kultūros centras dirba?
Kultūros centras dirba:
pirmadienį, antradienį, trečiadienį ir ketvirtadienį
nuo 8 valandos iki 17 valandos
penktadienį
nuo 8 valandos iki 15 valandos 45 minučių
1 dieną prieš šventę Kultūros centras dirba 1 valanda trumpiau.
Pavyzdžiui, jeigu paprastą dieną Kultūros centras dirba iki 17 valandos, tai 1 dieną prieš šventę dirba iki 16 valandos.
Per šventes Kultūros centras nedirba.
Kada dirba Kultūros centro kasa?
Kasa dirba:
pirmadienį, antradienį, trečiadienį ir ketvirtadienį
nuo 10 valandos iki 13 valandos
ir nuo 14 valandos iki 18 valandos
penktadienį
nuo 10 valandos iki 13 valandos
ir nuo 14 valandos iki 17 valandos
Savaitgaliais kasa dirba 1 valandą prieš renginį.
Daugiau informacijos
Apie Kultūros centrą daugiau sužinoti galima interneto puslapyje.
Jums reikia paspausti oranžinę nuorodą
Tada Jums atsidarys interneto puslapis.